CuraPlus is een gevestigde naam speciaal voor professionals in de zorg. Wij leveren een bijdrage aan de zorg door personeel te leveren van hoge kwaliteit en voor een eerlijke prijs. Onze dienstverlening bestaat uit interim-werk, detachering, 1 op 1 begeleiding, crisisinterventie en coaching & training.

Wij leveren onze diensten binnen verschillende sectoren in de zorg. In het beginsel richten wij ons voornamelijk op de GHZ, GGZ en Jeugdzorg. Wij staan daarnaast zeker open voor opdrachtgevers in andere zorgsectoren en hebben zelf ook de ambitie om ons netwerk hierin te verbreden.


De backoffice van CuraPlus is sinds 2012 in handen van Payned payrolling B.V.. Lees hierover meer op de pagina over Payrolling. In samenwerking met Payned is Zorg+Leef B.V. in het leven geroepen, hierdoor zijn wij ook bij machte om onze diensten BTW vrijgesteld aan te bieden via onderaanneming.


U kunt op drie manieren van onze dienstverlening gebruik maken:

1. Zorg+Leef; BTW vrijgesteld in samenwerking met Payned payrolling en CuraPlus als bemiddelaar.

2. Payned payrolling; exclusief BTW via rechtstreekse payrollconstructie en CuraPlus als bemiddelaar.

3. CuraPlus direct; exclusief BTW en direct in te zetten.


Welke samenwerking u ook kiest. De inzet en de kwaliteit is hetzelfde. De enige verschillen zitten in de kosten, de vorm van de overeenkomst(en) en welke partij er naar uw organisatie factureerd. Als u meer informatie over deze verschillende manieren van samenwerken en welke het beste bij uw organisatie past, lees hierover meer op de pagina Samenwerken. Mocht u met spoed interimwerkzaamheden verlangen dan kan dat ten alle tijden via CuraPlus direct!


De medewerkers van CuraPlus vormen het hart van onze organisatie. Mensen die zeer bekwaam zijn binnen de zorgverlening. Onze medewerkers zijn actief als bijvoorbeeld pedagogisch medewerkers, verzorgende, activiteitenbegeleiders, managers, trainers, jeugdbeschermers en/ of coaches. Graag gaan we langdurige relaties aan met de mensen die voor CuraPlus werken. Zo kennen we de mensen, hun mogelijkheden, hun (thuis-)situatie en wensen goed, weten we wat er speelt en kunnen we daarop anticiperen. Hierom zijn wij ook geen uitzendbureau begonnen, maar een bemiddelingsbureau. We willen goede voorwaarden scheppen voor onze medewerkers en langdurige relaties met ze aangaan.


Payned payrolling

Stichting Normering Arbeid

Zorg+Leef

Gracia: "Op aanraden van een collega heb ik me ingeschreven bij CuraPlus. Ik weet nog heel goed dat het tijdens coronaperiode was en dat het intakegesprek met Teun online gedaan werd. Hij gaf mij meteen het gevoel alsof ik al jaren voor CuraPlus werkzaam was. Teun heeft een hele fijne benadering en is oprecht geïnteresseerd in mij als persoon. Van alle bureau’s waarbij ik sta ingeschreven is CuraPlus één van mijn favoriete bureaus om voor te werken. Alle collega’s bij CuraPlus zijn zeer betrokken, super vriendelijk, professioneel en begaan.
Om een voorbeeld te geven: waar ik van andere bureaus een kerstkaart ontving, kreeg ik van CuraPlus een geweldig mooi kerstpakket per post toegestuurd omdat ik niet aanwezig kon zijn op hun kerstborrel. Zo attent, het gaf mij het gevoel dat ze er echt voor mij zijn en dat kan ik erg waarderen. Deze persoonlijke aanpak maakt dat ik tot op heden met heel veel plezier voor CuraPlus werk. Het is een bureau om trots om op te zijn!"

Onze dienstverlening

Ons plezier en passie in het werk gaat samen met onze hoge kwaliteitseisen en professionaliteit. Als CuraPlus gevraagd wordt om een 'losse dienst' op te vullen, een 1 op 1 begeleidingssituatie vorm te geven een nieuwe groep op te zetten of een volledig team (opnieuw) op te bouwen, kunt u ervanuit gaan dat de juiste match wordt gemaakt.

Interim werkzaamheden

Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar voor interim werkzaamheden. Mocht u vandaag of morgen nog iemand nodig hebben om uw cliënten te begeleiden, bel dan naar CuraPlus. Wij zullen er dan alles aan doen om een geschikte begeleider bij u te krijgen. CuraPlus heeft op dit moment een toereikend aantal begeleiders in dienst, die allen ruime ervaring en kwaliteiten hebben binnen de GHZ, GGZ en Jeugdzorg

Detachering

Het kan zijn dat uw organisatie wegens ziekte, zwangerschap, een speciaal project, onverwachte drukte of om andere redenen, tijdelijk iemand nodig heeft. CuraPlus kan u hiermee helpen. Onze werknemers hebben een brede kennis en ervaring binnen vele sectoren van de zorg. Zij zijn gewend zich snel aan te passen en zich dienstbaar op te stellen. Om de juiste match tussen cliënt(en), collega's, organisaties en onze medewerkers te maken, zullen wij, nadat we de situatie begrijpen, een selectie van onze medewerkers presenteren en kunnen er gesprekken plaatsvinden, waarna u uw keuze kunt maken.

1 op 1 begeleiding

Is er een bijzondere situatie voor een specifieke cliënt waar uw organisatie niet uitkomt. CuraPlus kan geheel of gedeeltelijk inspringen, kennis en kunde overdragen, het team leiden als nodig en uitfaseren wanneer alles weer in rustig vaarwater terecht is gekomen.

Coaching en training

Loopt een team niet? Zijn er problemen, maar geen duidelijkheid over de oorzaak ervan? Is er een cliënt waarbij u niet weet wat te doen? Aarzel dan niet om contact met CuraPlus op te nemen, dit te bespreken en de mogelijkheden van samenwerking te verkennen. Wij werken oplossing- en resultaatgericht en onze medewerkers hebben samen alles in huis om problemen tot successen te maken.