CuraPlus is een bemiddelingsbureau met als missie de kwaliteit van de zorg te vergroten door op passende wijze oplossingen aan te reiken aan zorginstellingen.

CuraPlus levert al meer dan tien jaar diensten op het gebied van personele en inhoudelijke vraagstukken aan organisaties werkzaam binnen de zorg. Met onze dienstverlening leveren wij een structurele bijdrage aan de kwaliteit en continuïteit binnen de zorg. Op dit moment zijn wij voornamelijk actief in de GHZ, GGZ en jeugdzorg. Wij zijn hiervoor 24 uur per dag en 7 dagen in de week bereikbaar.


In 2009 ontmoette Jan Willem van der Aart en Teun Mees ten Oever elkaar bij een uitzendbureau dat actief was binnen de zorg. Met zijn tweeën waren zij verantwoordelijk voor de planning van de roosters. Jan Willem had door zijn financiële achtergrond al snel taken binnen de financiën van het uitzendbureau. Teun hield zich al gauw bezig met werving en selectie en draaide waar nodig diensten binnen zorginstellingen. Al snel kwamen Jan Willem en Teun erachter dat zij qua bedrijfsvoering en ideeën over goede zorg op één lijn zaten. Het plan om samen een bemiddelingsbureau te starten was geboren.


In de herfst van 2010 is de daad bij het woord gevoegd en was CuraPlus een feit. De eerste medewerkers werden ingezet. Medewerkers die nu nog steeds naar volle tevredenheid bij CuraPlus werken, maar ook al jarenlang op dezelfde locaties komen en een band op hebben gebouwd met de zorginstelling, collega’s en het meest belangrijke; de cliënten.
CuraPlus wil de Plus brengen binnen de zorg. Inmiddels hebben wij voor meer dan 20 organisaties diensten mogen leveren, hebben we meer dan 80 externe medewerkers die de Plus van CuraPlus van harte uitvoeren binnen diverse instellingen en is ons kantoor uitgebreid met twee medewerkers: Pim Vrij en Willeke Heinen.


Op de Plus van CuraPlus kunt u rekenen!


Persoonlijk; We hebben een klein vast team die u te woord staat. Daardoor zijn de lijntjes kort en is er echt persoonlijk contact. We willen zoveel mogelijk weten over uw instelling en de cliënten. Wij kennen onze medewerkers en hun expertise. Zo kunnen wij de perfecte matches maken.

Loyaal; We zijn loyaal naar onze klanten en medewerkers. We gaan graag lange relaties aan waarbij we goed kunnen afstemmen op de wensen, mogelijkheden en behoeften. Op die manier wordt de beste zorg voor uw cliënten gewaarborgd.

Uitvoerend; We steken de handen uit de mouwen. Zowel de medewerkers op de werkvloer als de medewerkers op kantoor. We lopen niet weg wanneer het moeilijk of lastig wordt. Er is altijd een oplossing of opening te vinden.

Samen; We doen dit samen. Met elkaar, voor elkaar en voornamelijk voor de cliënten.



Een paar recenties over CuraPlus:


"Mijn ervaring met CuraPlus begon met het werken als collega op de groep. Nu heb ik regelmatig in mijn functie van teamleider contact met CuraPlus. Beide keren goede ervaringen! Toen in de vorm van ervaren medewerkers naast mij op de groep en nu heel fijn hoe CuraPlus meedenkt bij het invullen van de diensten. Samen kijken we naar een passende medewerker bij een groep en zij denken mee om continuïteit te creëren."
- Maeykehiem, Leonie van Wijk


"Sinds een aantal jaar maken wij gebruik van de diensten van CuraPlus. CuraPlus levert snel en vakkundig personeel en denkt mee. Er is met recht aandacht voor gespecialiseerde zorg."
- Triade Vitree, Wouter Holwerda en Wieger Vreeke


"Wij hebben gebruik gemaakt van de diensten van CuraPlus. We hebben op een prettige manier samen kunnen werken en veel van elkaar geleerd. De begeleiding van CuraPlus was door een compleet team van specialisten in een 1 op 1 situatie."
- Carinova, Saskia Los


"In samenwerking met CuraPlus hebben wij een positieve boost kunnen geven aan het werken op de LIZ. Door de inzet van ervaren en betrouwbaar personeel hebben wij onze eigen teams kunnen ondersteunen en hierdoor stabiliteit kunnen creeren. Ook nu we dit resultaat bereikt hebben, werken we nog graag samen, soms op detacheringsbasis en soms voor losse diensten. "
- Arkin Inforsa, Linda Schoone

Teun Mees ten Oever
Teun is één van de oprichters van CuraPlus. Hij houdt ervan nieuwe uitdagingen aan te gaan, pakt alles op dat bij het runnen van een bedrijf komt kijken en zet zich voornamelijk in om de kwaliteit, continuiteit en de efficiëntie van de dienstverlening voor de relaties van CuraPlus op een hoger niveau te krijgen.

Jan Willem van der Aart
Jan Willem is één van de oprichters van CuraPlus. Hij veel ervaring opgedaan in diverse sectoren, weet nauwgezet verbanden te leggen en op een juiste manier een gezonde onderneming op te bouwen. Met CuraPlus wil Jan Willem voor zowel de zorginstellingen als de medewerkers een stuk zekerheid neerzetten, alsmede een bijdrage leveren aan de verbetering van de kwaliteit binnen de zorgsector.

Willeke Heinen
Willeke draait diensten voor CuraPlus sinds 2016 en is sinds 2022 actief op het kantoor van CuraPlus. Ze doet zowel de planning als allerlei andere werkzaamheden. Ze heeft daarnaast haar eigen coachingspraktijk en vele jaren ervaring in de zorg. Hierdoor is ze een hele goede toevoeging op allerlei vlakken voor CuraPlus.

Pim Vrij
Pim is sinds 2022 actief op het kantoor van CuraPlus. Hij doet zowel de planning als allerlei andere werkzaamheden en draait zelfs af en toe een dienst! Hij heeft brede ervaring opgedaan binnen sociaal werk, in de klantenservice tot aan het lesgeven aan SPW studenten. Met zijn communicatievaardigheden, warme persoonlijkheid en humor is hij een gezellige en waardevolle aanwinst voor CuraPlus.